20 Şubat 2012 Pazartesi

izmir Bozyaka Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Şifa Hastanesi
izmir Eğitim ve Araştırma Hastanesi - Bozyaka:
Bozyaka Eğitim Araştırma Hastanesi Hakkında Detaylı Bilgiler...
Hastaneye Nasıl Gidilir, Ulaşım Bilgilerinide Bulabilirsiniz.

Bozyaka Eğitim ve Araştırma Hastanesi




izmir Bozyaka Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Telefon: 0232 250 50 50
Hastane Randevu Merkezi: 182
Web sitesi: www.izmiregitim.gov.tr
Hastaneye Hangi Otobüsle Gelirim İçin Tıkla




Hastaneye Nasıl Gidilir

Hastaneye Ulaşım
Konak ilçesi Bozyaka semtinde bulunan hastane, Üçyol metro durağına yaklaşık 10 dk. Yürüyüş mesafesinde olup, aşağıda bulunan otobüs seferleri ile de tüm ilçe ve semtlerden kolay ulaşım sağlanabilir.
HASTANEDEN GEÇEN MİNİBÜSLER:
YEŞİLYURT - BORNOVA MİNİBÜSLERİ OTOGAR'DAN GEÇER
Bozyaka Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nden geçen otobüs hatları

87

ÜZÜMCÜ OKULU – SSK – İKİÇEŞMELİK

279

EVKA1– ADATEPE – BUCA.ÜÇKUYULAR – ŞİRİNYER – BOZYAKA SSK – İZSU – YEŞİLYURT

281

BEYAZEVLER – BUCA CEZAEVİ – ŞİRİNYER – ÜÇYOL – F.ALTAY – ESENTEPE

486

İNÖNÜ CAD. – ÜÇYOL

550

ESERKENT – ZİNCİRLİKUYU – KİLİMCİ TEPE

670

NARLIDERE – F.ALTAY – İNÖNÜ CAD. – ÜÇYOL – BOZYAKA SSK – ŞİRİNYER – BUCA KOOP

 519

 BALÇOVA – ATA CAD. – F.ALTAY – İNÖNÜ CAD. – BOZYAKA SSK – GAZİEMİR – SOSYAL KONT.

 22

 ZİNCİRLİKUYU – EŞREFPAŞA – İKİÇEŞMELİK

 23

 ESKİ İZMİR – BOZYAKA – VARYANT

 26

 UZUNDERE – ESKİİZMİR – BOZYAKA – İKİÇEŞMELİK. – BASMANE

 88

 BOZYAKA – EŞREFPAŞA – İKİÇEŞMELİK

 190

 YIKIK CAMİ – BOZYAKA – İKİÇEŞMELİK

 191

 YURTOĞLU – BOZYAKA – İKİÇEŞMELİK – F.PAŞA

 193

 CENNETÇEŞME – BOZYAKA – VARYANT

 224

 CENNETÇEŞME – ŞENTÜRK – BOZYAKA – EŞREFPAŞA – VARYANT – KONAK

 250

 UZUNDERE – ESKİİZMİR – BOZYAKA – İKİÇEŞMELİK – MONTRÖ – OTOGAR

Haritada Nerde:


Daha Büyük Görüntüle
Ekleme Tarihi: Pazartesi, Şubat 20, 2012
Yazar:
Kategoriler:

1 yorum:

Kişisel Blog - Tam35 İzmir © 2009 - 2014 | Sitemiz İzmir Tanıtma Ve Bilgilendirme Amaçlı Seviyeli Bir Paylaşım Blogudur.