6 Şubat 2013 Çarşamba

İzmir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi

İzmir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi:
T.C. Sağlık Bakanlığı Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi Hakkında Detaylı Bilgiler...
Hastaneye Nasıl Gidilir, Ulaşım Bilgilerinide Bulabilirsiniz.

İzmir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İzmir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Konak ilçesine bağlı, Yenişehir semtinde bulunmaktadır.

Hastane Telefonu: 0232 469 69 69
Web sitesi: www.tepecikhastanesi.gov.tr

Web üzerinden randevu alabilmek için BURAYI tıklayınız.
Basit bir üyelik istiyor bilginize.


İnternetten randevuyla uğraşmak istemeyenler tavsiyem,
telefonla 182'yi arayıp hastaneye randevu alabilirsiniz.


Hastaneye Nasıl Gidilir

Hastaneye hangi otobüsle geliceğinizi Eshot'un web sitesinden Burdan açılan sayfadan arama kutusuna hastanenin adını yazarak hangi otobüslerin geçtiğini öğrene bilirsiniz. Ben sizin için geçen otobüsleri altta sıraladım.

Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesin'den geçen otobüs hatları
44 MERSİNPINAR - KONAK
45 GÜLTEPE - KONAK
46 ÇOBANÇEŞME - KONAK
54 OTOGAR - KONAK
57 ALTINDAĞ - KEMER
60 PINARBAŞI - KEMER
64 AYAKKABICILAR SİTESİ - KEMER
191 OTOGAR - YURTOĞLU
214 EVKA 3 METRO - KEMER
249 EVKA 4 - KEMER
302 OTOGAR - KONAK
340 HALKAPINAR METRO - KEMER
662 CENGİZHAN - KEMER
699 KEMER - M.ERENER

Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi Metro
HASTANEYE EN YAKIN METRO İSTASYONU KEMER İSTASYONU, KEMER OTOBÜS AKTARMA İSTASYONUNDAN, HASTANEYE YUKARIDA SIRALADIĞIM OTOBÜSLERLE GELEBİLİRSİNİZ. NOT: KEMER'DEN HASTANEYE 10 DAKKİKA YÜRÜŞ MESAFESİ VAR!

DOLMUŞ SEFERLERİ HASTANE GİRİŞİNDE BIRAKIR
GEDİZ GÖKSU-OTOGAR-IŞIKKENT
PINARBAŞI-GÜLTEPE
PINARBAŞI-ESKİÇAMLIK
ÇAY MAHALLE - GÜLTEPE
BUCA-ÇAMLIKULE-MEVLANA

Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi Haritada Nerde:

Daha Büyük Görüntüle
Kategori:
Başlık: İzmir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi

4 yorum:

  1. Çok güzel bir site kurmuşsunuz helal olsun. Gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın beğendiğin için.

      Sil
  2. Sabahtan bu yana hiç bilmediğim bir yer olan araştırma hastanesine bulunduğum ilçeden nasıl gideceğimi öğrenmeye çalışırken çok şükür ki sizin bloğunuz karşıma çıktı.Verdiğiniz bilgiler ışığında yüreğime su serpildi. ALLAH sizden razı olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah sizden'de razı olsun, sağolun bu güzel düşünceleriniz için.
      Tepecik hastanesi ile ilgili sıkıntıları iyi bildiğim için bu bilgileri paylaşmak istedim.

      Sil

Kişisel Blog - Tam35 İzmir © 2009 - 2014 | Sitemiz İzmir Tanıtma Ve Bilgilendirme Amaçlı Seviyeli Bir Paylaşım Blogudur.