23 Eylül 2016 Cuma

Tepecik EAH Bornova Ek Binasi

İzmir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ek Binası Bornova , Bornova Tepecik Hastanesi Ulaşım Bilgileri...

Bornova Tepecik Eğitim Ek Binası Hastanesi

Bornova Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İlçe:Bornova
Hastane Telefonu:0232 3743856
Web sitesi:bornovasm.ism.gov.tr
İnternet Randevu:hastanerandevu.gov.tr
Telefonla Randevu:182 Numaradan Alabilirsiniz

Hastaneye Nasıl Gidilir?
Sizin için hastaneden geçen en alternetif ulaşım yollarını altta sıraladım.
Sorularınız varsa yorumla gönderebilirsiniz.

Hastaneden Geçen Otobüs Hatları
Bölge Metro İstasyon Durağı
119 ALTINDAĞ - BORNOVA METRO
348 BORNOVA METRO - KEMER AKTARMA
Dönüşler Yaşar Üniversitesi Yan Tarafından Devam Edin Ağaçlı Yoldan Bölge Metro İstasyonu Otobüs Durağından Dönüşünüzü Sağlayabilirsiniz.

Hastaneye Metro İle Nasıl Gidilir
Metro ile Gelecekseniz; Hastanenin Bulunduğu Konum İtibariyle Biraz Ters Kaldığı İçin Metro Güzergahı Ağaçlı Yolda, İneceğiniz Durak Bölge Metro İstasyon Durağı Biraz Yüremeniz Lazım 8 dakikalık yürüyüş yolu var.
Dönüşler Yaşar Üniversitesi Yan Tarafından Devam Edin Ağaçlı Yoldan "Bölge Metro İstasyonu" dan Dönüşünüzü Sağlayabilirsiniz.

Hastaneden Geçen Dolmuş Hatları
ALTINDAĞ - BORNOVA
GAZİEMİR - BORNOVA
PINARBAŞI - BORNOVA
YEŞİLYURT - BORNOVA
BORNOVA,EVKA 4 - ATATÜRK Mah
Not: Dolmuşlar Hastane Önünden Geçiyor, Hastane Girişinde İnebilirsiniz.
Dönüşler Yaşar Üniversitesi Yan Tarafından Devam Edin Ağaçlı Yoldan Dolmuşlara Binerek Dönüşünüzü Sağlayabilirsiniz.

Hastene Konumu
https://maps.google.com/?cid=12280513442760367086

Diğer Hastaneler:
Yenişehir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Bozyaka Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İzmir Minibüs Güzergahları

Tam35 Grafikeri ve Müzikliste Yazarı

Cuma, Eylül 23, 2016

Bakış:
Merhaba! Bloguma Hoş Geldiniz:
Hobi Amaçlı Kişisel Bir Paylaşım Blog Sitesidir
Sitemiz Kâr Amacı Gütmeyen, Reklamsız Paylaşım Mekanı'dır.

1 yorum

Google Hesabınızla Yorum Yapabilirsiniz

Hobi Amaçlı Kişisel Bir Paylaşım Blog Sitesidir | Reklamsız Tek İzmir Sitesi
Tam35 © 2009 - 2024