23 Eylül 2016 Cuma

Tepecik EAH Bornova Ek Binasi

İzmir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ek Binası Bornova , Eski Şifa Hastanesi
T.C. Sağlık Bakanlığı Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ulaşım Bilgileri...
Hastaneye Nasıl Gidilir, Ulaşım Bilgilerinide Bulabilirsiniz.
Sorularınızı Facebook Sayfamızdan Mesaj Atabilirsiniz 35blog

Bornova Tepecik Eğitim Ek Binası Hastanesi
Bornova Tepecik Eğitim Hastanesi
İzmir Bornova İlçesinde Bulunmaktadır.

Hastane Telefonları: 0232 3743856 , 0232 3738921
Web sitesi: bornovasm.ism.gov.tr

Web üzerinden randevu alabilmek için BURAYI tıklayınız.
Basit bir üyelik istiyor bilginize.


İnternetten randevuyla uğraşmak istemeyenler tavsiyem,
telefonla 182'yi arayıp hastaneye randevu alabilirsiniz.


Hastaneye Nasıl Gidilir

Hastaneye hangi otobüsle geliceğinizi, Ben sizin için hastane'den geçen otobüsleri altta sıraladım.

Bornova Tepecik Ek Binası Yakınında Geçen Otobüs Hatları
Bölge Metro İstasyon Durağı
119 ALTINDAĞ - BORNOVA METRO
348 BORNOVA METRO - KEMER AKTARMA

Bornova Tepecik Ek Binası En Yakın Metro İstasyonu
Hastanenin Bulunduğu Konum İtibariyle Biraz Ters Kaldığı İçin Otobüsler ve Metro'da Aynı Şekilde Güzergahı Ağaçlı Yolda, İneceğiniz Durak Bölge Metro İstasyon Durağı Biraz Yüremeniz Lazım 8 dakikalık yürüyüş yolu var.
Dolmuşlar İse Hastanenin Önünden Geçiyor Bilginize

DOLMUŞ SEFERLERİ HASTANE GİRİŞİNDE BIRAKIR
ALTINDAĞ - BORNOVA
GAZİEMİR - BORNOVA
PINARBAŞI - BORNOVA
YEŞİLYURT - BORNOVA

Yenişehir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Bozyaka Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İzmir Minibüs Güzergahları
Yönetici:
Ekleme: Cuma, Eylül 23, 2016
Kategoriler:
Görüntüleme: kez
Merhaba! Bloguma Hoş Geldiniz:
İzmirin Reklamsız Tek Blog Sitesi
Facebook Adresimize Ziyaretlerinizi Bekliyorum
Facebook Sayfamızı Beğen 'meyi Unutumayın.

Hiç yorum yok

Sorularınızı İletişim formundan iletebilirsiniz.

Tam35 blog izmir © 2009 - 2017